Sfatul ANPC

Cunoaşte produsele sau serviciile pe care le doreşti. Încearcă să înţelegi fundamentul financiar al fiecărei achiziţii importante. Învaţă care sunt trucurile agenţilor de vânzări înainte ca ei să îţi înveţe slăbiciunile! Banii pe care îi economiseşti trebuie priviţi ca bani pe care îi câştigi. Fiecare ban economisit la cumpărarea unui bun este un ban pe care practic l-ai câştigat a doua oară!

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor îți oferă câteva sfaturi despre ce ar trebui sau ce nu ar trebui să faci în anumite situații.

Dacă ai probleme cu anumite produse sau servicii, poți apela Info Cons (0219551). Apelarea Telefoniului Consumatorului poate fi taxată în funcție de tipul de abonament deținut de consumator.

Asigură-te că ai toate informatiile de care ai nevoie, consultă studiile de caz și materialele auxiliare la secțiunea Resurse.